1 Haziran 2012 Cuma

TAK TAK TAK!

- kim ooo?
- e ben yeni vip üyenizim de, bi derdim vardı..
- de canım, derdini demeyen derman bulamaz...
- kırık linkler buraya bildiriliyordu değil mi?

- hevet, listeni yapıp veriyosun...
- ama benim listem çok uzun, biraz utanıyorum o yüzden...
- olsun canım, görevimiz bizim...
ÇOCUKLAR ALÇI SERVİSİNİ HAZIRLAYIN!
- ne güzel isimler bulmuşsunuz kırık link yenilemeye...
- "ben aramam bulurum."
- a, picasso'nun sözü bu hatırladım..
- e, çizgiliforum burası, olacak o kadar..
- bi de reanimasyon servisiniz var di mi, ona da çok gülerim... 
- bi de filistin askım var benim, onu çok az üye bilir... nihohahoha!...
- nası yani, onu ben de hiç duymadım
- yani önce filistin askıına alır, sonra kemikleri kırar, ondan sonra da reanimasyon servisine havale ederim
- gözlerinizdeki parıltı?!!.
- evet canım, pırıl pırıl!
- gelmeyin üstüme!
- kaçmaaa!!! bütün dertlerinden kurtarıcam seni!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder