26 Ocak 2013 Cumartesi

Önemli ve de zorunlu...

Gördünüz mü ne oldu?
Sıkışanlar, sorunlarını nasıl çözmeye çalıştılar?
Gördünüz mü, karşımızdakinin eyleme geçme şekli nedir?
Yalan dolan, dalavere, hakaret, alay, birlik olup çullanma! 

Blog izleyicilerini, yorum yazarlarından birine hakaret eden diğer bir yorumcuya haddini bildirmek için adli makamlara şikayet dilekçesi vermeye ikna etmeye çalışır görünüp, aslında bu şikayetleri blogu kapattırmak için kullanmayı hayal edenler mi istersiniz, telefonla arayıp üstü örtülü tehdit edenler mi, kendi fantezi dünyalarını bize projekte etmeye çalışanlar mı, ürettikleri pisliği önce düşmanlarına tattıran sonra da bir güzel oturup yediklerini söylediğinin farkında olmayan akıl fakirleri mi, iki lafının arası küfür, iki cümlesinden biri hakaret olanlar mı, yoksa, sureti haktan görünüp aslında tüm saldırıyı kurgulamış ve organize etmiş düşük nitelikli 3 sınıf romanlara konu olabilecek çapta kötü adamlar mı?

Görmek inanmaktır...

Bunca zamandır bazılarınıza teori ve kurgudan ibaretmiş gibi görünen bir sürü olayı kendi süzgecimden geçirerek aktarmaya çalışmıştım size. Abarttığım, insanları olmadıkları biçimde gösterdiğim şeklinde algılayanlar vardı elbet bu blogun okuyucuları arasında.

Yaşananların ışığında kendi gözlerinizle şahit oldunuz, çıplak gerçeğe. Çıplak diyorum, zira çırılçıplaktı. Öyle anadan üryandılar ki, ne röntgen, ne manyetik rezonans, ne ultrason onları kendilerini sergiledikleri kadar başarıyla görüntüleyemez, tanı konmasına yardımcı olamazdı. Kim ve ne idiyseler öyle geldiler buraya, maskelerinden kurtulmuş, içlerinde büyüttükleri hastalığı kusmaya hazır halde. Tanı koyabilmişsinizdir umarım, şahitlik ettiğiniz şeye!

Evet bu blogda yorumların çoğu adsız, isim verilmeden aktarılıyordu ve onlar da bunu kendilerine bir maske olarak kullanabileceklerini düşündüler. Nicedir yapıyorlardı zaten, ama yine de özlerini aktarmakta çekinceleri vardı. İlk defa, bir kaç gün önce adsızlık maskesinin altındaki ar maskesini de kaldırıp attılar.

Kim olduklarını bilmek için tahmin yürütmeye bile gerek yok. Bizimle başka kimin alıp veremediği olabilir bu ölçüde bir ahlaksız eylemi organize etmeye ihtiyaç duyacak!

Benim burada yazarak yapabileceğimden çok daha etkili bir biçimde özlerini açık ettiler ve kendileri delillendirdiler Vipcortist'te yazılanların gerçeğe kıyasla ne kadar masum kaldığını... İşin kötü yanı bu çirkin yüzlerini marifetmiş gibi sergilemek için koca bir davetli topluluğuna da haber uçurmuşlardı. Tipik, şecaat arz ederken sirkatin söyleme durumu... :) Hem de avaz avaz...

Kısacası gerçek yüzlerin görülmesi gerekiyordu ve biz ne kadar yazsak çizsek de resmetmeyi başaramazdık. Vipcortist bir fotograf çekmeliydi ve onlar da doğal halleriyle poz vermeliydiler. Verdiler! Flash patladı, o yüzler en belirgin halleriyle ortadalar artık ve artık hiç bir maske gizleyemez o çirkinliği.

İnsanın içini bulandıran bu çirkinliğe şahit olmanıza vesile olduğum için özür dilemeliyim. Beyaz Bulutunuzu kararttığım için... :)

Cem sendeler.... :)

4 yorum:

  1. Arkadaşlar,

    Bir kaç gece önceki saldırı da sadece küfredenler yoktu, aynı zamanda sureti haktan görünenler de vardı ve hem beni hem de o sırada blogda bulunanları yanlış yönlendirmeye çalıştılar.

    Konuyla ilgili detaylı bir başlık hazırlayacağım, dilerseniz okur, ardından da gelişmeleri izlersiniz.

    Ancak konular aydılanana kadar blogda yorumları yayınlamama kararı almak durumundayım. Zira kötü niyetli oldukları çok açık olan bu insanlar yine yorum yoluyla kafaları karıştırmaya devam etme eğilimindeler.

    İsterseniz yazın ama bir tek ben göreceğim yorumları.

    Not, saldırı hareketi içinde yeralmayan kimsenin endişe etmesi için bir neden yok.

    YanıtlaSil
  2. Geçen saldırı gecesi ile ilgili olarak, bu gün hukukçu dostlarımla tekrar görüşme fıstatı buldum. Konuyu avukat ve yargıç gözüyle çepeçevre değerlendirdik.

    Saldırganlar dışında kalan herkesin içi rahat olsun; takibi pek kolay bir konu olmadığı sonucu çıktı. Yine de haricen 3. kişilerin zarar görmemesi ve gereksiz yere başlarının ağrımaması için, yorumlardan bazılarını silmek zorunda hissediyorum kendimi. Saldırıyı gerçekleştirenleri yasa yoluyla takibe devam edeceğiz.

    Hukuki açıdan aldığım en önemli öneri, bu tür bir oluşumda yöneticinin yorumculara karşı demokrat tavır sergilemesinin sorunları büyütme eğilimine sokabileceği yönünde.

    YanıtlaSil
  3. Oyunu Kolibri dostumun bloguna da taşıdılar. Kirlettikçe kirletiyorlar bu insanlar ortamı. Takip etmek isteyenler için:
    http://kolibriozel.blogspot.com/2013/01/zorunlu-acklama_25.html

    "Üslübunu mr.yer6 benzer bulsa da, ben hiçbir şekilde irtibat kuramadım yazı tarzımla." demiş dostum.

    Araya zaman girdi, uzun süredir yazdıklarını okumaktan mahrumum. Bu süre hem unutkanlığa hem de insanların değişmesine yol açıyor. Mazur görsün adını kullanan sözkonusu arkadaşı eski bir dosta benzetmem kolay oldu, özlemişimdir, herhalde ondan...

    YanıtlaSil
  4. Kolibri, bloğunda onu taklit ettiği itirafında bulunan arkadaşın IPsini alsa iyi eder kanımca. Ne olur ne olmaz, H...i küfürbaz Şero gibi gösteren, üstüne üstlük O....s'u ispiyonculukla saçlayan kişidir. Bu insanların hukuk yoluyla haklarını arama ihtimali gündeme gelirse Kolibri'den istenebilir sözkonusu IP. Ayrıca Kolibri gibi sorumlluk sahibi bir arkadaşımız kendi adının kullanılması konusunda da yeniden bir değerlendirme yapmalı kanımca. Şikayet edilesi bir durum gibi geldi bana ama Kolibri'nin hakkıdır bağışlamak ya da bağışlamamak.

    Yine incelik yapıp işler daha fazla büyümesin, diye bu itiraf metnini silmeyi düşünebilir. Rica ediyorum yapmasın. Delil karartma olarak yorumlanır. Garantiye almak için ve belki bana da lazım olur diye ben de capslerini aldım, ihtiyaç halinde ilgililere de verebilirim.

    Ben bu avukat taklidi yapan arkadaşın, bloga yazdığı lakin yayınlamadığım mesajını okuyunca büyük pişmanlık duyduğu hissine kapılmıştım. İlgili mesajını kaldırdım, haksızlık olmasın diye aynı durumda olabilecek bazı insanlara ait mesajları da sildim. Ancak, yedekleri mail kutumda bulunmaktadır, istenmesi halinde yasal mercilere ve kimliklerini kanıtlamaları halinde ilgililere iletebilirim.

    Avukat taklidi yapan arkadaşın konuyu Kolibri'nin bloguna taşıması ve bir anlamda itiraf etmesi hayırlı olmadı kendisi için, keşke "Mr.Yer6'nın bir bildiği vardır" deyip güvencini sürdürseydi... O nedenle artık iyi niyetinden de şüphe edersem bağışlasın bu avukat taklidi yapan arkadaş beni.

    Keşke Kolibri de benzeri bir hassasiyeti gösterseydi, bu işlerin bloguna bulaşmasına izin vermeseydi...

    YanıtlaSil